torsdag 28 april 2011

Deklarationsdags och Lyxfällan

Ja vad finns det för roligare än att deklarera när det är vilodag???.... Får se om det blir några kronor till midsommar, skulle vara könt med ett litet tillskott till semestern.
Har varit riktigt lugnt på kvällen annars. Oskar har varit lite grinig i början på kvällen men nu ligger han fint och sussar.
Råkade slå på TV 3 när lyxfällan hade börjat också. Det var ju ett misstag. Fick bevittna ytterligare ett missfoster som inte verkar vara från dena jord igen. Ovanligt eller hur?? Vet inte varför jag brukar slå på TV:n när just dessa skitprogram går och jag tittade på det medans jag deklarera också vilket sammanträffande.
Men jag tror fortfarande att det måste vara någon skådespelare som fått en slant för att spela Rosanna Charles för ingen kan väl vara så korkad som hon uppgavs sig för att vara? eller.....








Måste jag jobba och sälja minda dyra saker jag köpt på kredit för att få pengar, ha ha vilken nolla.

Inga kommentarer: