fredag 8 april 2011

Ryggfix hos Magnus Carlsson och fest hos Christoffer Landberg

Var på fest hos min gamla barndomsvän Christoffer Landberg ikväll. Var riktigt trevligt att träffa honom och alla andra som jag inte har set på ett bra tag.
Christoffer har grymt bra smak. När vi kom dit så rullade Red Bull Rampage på hans projektorduk. Fest hos Christoffer
Som vanligt blev det en rolig kväll med massa skitsnack och humor på hög nivå. Eva hitta några damer att snacka barn med så det var bra.
Nu blir det hem och göra i ordning min Scott Spark RC inför morgondagens Keps Cup.

Mig själv har jag gjort i ordning hos kiropraktor Magnus Carlsson.
Efter förra helgens ryggont så var det dags att låta Magnus utöva sin magi med min rygg.
Blev akupunktur, massage och lite stretching.
Kändes riktigt bra så jag hoppas den håller ihop i morgon.

Inga kommentarer: