torsdag 30 augusti 2012

Bockstensturen närmar sig

I helgen är det Bockstensturen som är cupfinalen i Långloppscupen
Vi drar i morgon bitti för att hinna köra lite av banan och slippa stressa innan tävlingen.
Hoppas på fint väder och snabba ben till helgen.

Nu är i alla fall allt packat och klart och Sparken är i toptrim.
Jag och Oskar har laddat med mat på Sushikungen.
Oskar fick en skål med ris och avokado medans jag tog en Tuna Spicy Mix.
Grymt gott.
Sushikungen
Oskar var sugen på min mat också och snodde min Laxtemaki den lilla rackaren.
Laxtemaki
Nu är vi mäta och belåtna och Oskar har gott och lagt sig och Eva och jag ska se på film. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

2 kommentarer:

STIZZE sa...

Kör hårt och lycka till i helgen!

Per Kumlin sa...

Tackar, ja det är bara att ladda fullt och hoppas det räcker till en bra placering:-)