onsdag 8 augusti 2012

Jag har blivit en solskenscyklist

Hade tänkt köra 4 timmar distans idag. Men då vädret inte såg så tilltalande ut när Eva kom hem ifrån körskolan så banga jag ur.
Det fick bli 4x4 på Monarken istället. Det fanns inte en chans att jag kör distans på Monarken igen för det är så grymt tråkigt.

Då formen har varit lite vacklande nu när jag inte hunnit tränat ordentligt utan bara städat och tagit hand om Oskar så starta jag på 420watt.
Det gick i 2 intervaller sen var jag tvungen att ta en 15sek paus efter 2,5 min på tredje.
Vilade lite extra inför 4:e och hoppades på att klara hela men kom bara till 3minuter sen fick jag vila lite till innan jag körde sista minuten men då kunde jag öka till 450watt.
Jag blir tydligen inte stark av att städa....
Får hoppas att jag kan komma under 3 timmar på Cykelvasan som jag gjorde förra året. Det skulle vara skönt.

Inga kommentarer: