torsdag 2 augusti 2012

Familjeträff och lite Monark

Idag var vi och hälsa på Leif och Lina och deras lille nyfödde dotter i Bandhagen.
Oskar var såklart nyfiken på den lille så han ville fram och klappa.
Som tur var har vi lärt honom att klappa försiktigt.

















Vi fick en god lunch och en rundtur i deras nyrenoverade hus. Leif är en fena på att fixa och hade fått till rummen grymt snyggt med många smarta lösningar.
Det hade varit en gamla skola innan de flytta ditt så han har fått göra ett riktigt grovjobb för att få till det. Imponerande minst sagt.
Blev som vanligt en trevlig eftermiddag med mycket snack om barn och annat roligt.

Mats, Karin och Tyra skulle tyvärr åka hem idag så nu har jag ingen att dyka djupt med.
Oskar verkar redan sakna Tyra också.

















Det är alltid trevligt när de är på besök så jag hoppas vi hinner träffas snart igen.

Blev en tur till mina föräldrar sen då både Eva och min mor fyller år i helgen.
Jag hade planen på att köra Grenserittet i helgen så det var därför vi tog det idag.
Tyvärr så sket det sig med transporten så jag hoppar över den tävlingen.
Blev en trevlig middag och lite bildvisning ifrån våran Egyptenresa.

Nu har jag hunnit hem och avverkat ett kort pass på Monarken för att få lite träning den här veckan. Blev bara 2x4 minuter på 420 watt.
- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer: