torsdag 9 augusti 2012

Ladd inför Cykelvasan

Min uppladdning idag inför Cykelvasan har varit att tvätta fönster och hänga upp tvätt.
Ja nu ser vi ut i alla fall men jag vet inte om jag blev så mycket snabbare av det:-)

Eva är på körskola hela dagen så jag har lekt med Oskar resten av dagen/kvällen.
Han är ett riktigt charmtroll den lilla rackaren.
Vi åkte ner till Heron City och tog en middag och Oskar flirta såklart med kassörskan som vanligt.
Efter en redig buffé där så handla vi på Willys och där var Oskar snäll och drog runt kundvagnen och charma alla han gick förbi.
Han är riktigt rolig.

När vi kom till kassan såg han alla choklad och skulle så klart ha en.
Han ville dessutom äta upp den innan jag betalt.
Först försökte han äta upp den med pappret på.
När han insåg att det inte var så gott försökte han öppna den.
Det gick såklart inte och då gav han den till mig med den där härliga blicken, snälla pappa kan du öppna den åt mig och med en härlig gest som såg ut som han förstod hur man skulle öppna den men fick inte till det.
Resten av kön såg ju hans charader och tyckte han var jättesöt.

När vi var klar fick han sin chokladbit och han blev jättenöjd.

Resten av kvällen spenderades i parken vid Heron.
Han har blivit en riktig klätterapa den lilla spjuvern.
Nu åkte han alla rutchkanor helt själv och klättrade som aldrig för.
Oskar
Nu är vi hemma och jag har packat inför Cykelvasan och resan i morgon och sitter nu och chillar framför TV:n till Man on a ledge.
Det var min uppvärmning inför lördagens tävling.

Inga kommentarer: