fredag 4 april 2014

Blev en lugn AW efter jobbet

Idag var det vilodag. Några på jobbet där jag sitter som konsult hos skulle ut på en liten AW på Monks för att fira att deras gamla plattform SOLID skulle pansioneras.
Monks är ett ölställe som har ca 1400 olika sorters öl men jag dricker inte öl.
Jag fråga om de hade en jos men servitrisen bara titta på mig. 
Hon erbjöd mig sen att testsmaka en körsbärsöl så det fick det bli.
Det var helt ok faktiskt. Smaka mer som cider än öl.
Till maten fick det bli en skomakarlådda. Riktigt gott.
Blev inte så långvarig då jag ska tävla i morgon och jag kände mig lite trött.
Men det var kul att komma ut och det är ett härligt gäng som jag jobbar med så det blev mycket skitsnack.

Nu blir det hem och sova och ladda inför Keps Cupen i morgon.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Lycka till i morgon! :-D

Per Kumlin sa...

Tack, idag gick det bättre