fredag 11 april 2014

Blev en lugn kväll på Järntorgspumpen

Blev vila idag då jag fortfarande kände av halsen. Planen var att jag skulle springa till jobbet men det ställde jag in.
På kvällen blev det en vända till Gamla Stan för att käka på Järntorgspumpen.
Blev en trerätters då jag hade en GroupOnbiljet ditt.




















Tycker det har fungerat bra och det är nästan alltid minst 50% rabatt så då har jag råd att lyxa till det lite ibland.
Var grymt god mat där men portionerna var lite i minsta laget. Personalen kändes lite småtrötta men maten var nog av den bättre sorten av de ställena jag testat.
De får godkänt.

Vi promenera till T-Centralen efter middagen.



















Blev en fin liten vända genom Gamla Stan.




















När vi kom till Strömmen så ville Oskar stanna och se på fåglarna.
Han hade en härlig diskussion om att de också jobbade och hade barn som gick på förskolan.
Änderna måste ha det jobbigt och flyga runt sådär och ingen av dem verkade vilja bada.
















I morgon blir det iväg till Cykloteket i Västberga för att hjälpa till lite.

Inga kommentarer: