onsdag 24 december 2014

Äntligen är alla paket inslagna

Nu har jag äntligen blivit klar med alla julklappar. I sista sekund som vanligt. Granen är uppe också så nu kan jag gå och lägga mig.
Blev ingen träning idag då jag rände runt i Kista på kvällen för att hitta de sista julklapparna. Det är så här varenda år, att jag aldrig lär mig. 
Jag skjuter bara upp det hela tiden för det är massa andra saker som skall göras.

Men nu är jag äntligen klar och kan sova gott.
Fick en rolig julklapp ifrån mitt underkonsultbolag som jag går igenom.
En liten Nano Falcon. Ha ha den gick hem hos både Oskar och mig.
Men den var grymt svår att köra. Det kändes som kontrollen var lite efter så då började jag överstyra för att kompensera.
Det resulterade ganska ofta i att den störta. 
Men jag börjar få lite känsla för den nu.

Inga kommentarer: