fredag 5 december 2014

Sony PS 4 inköpt, nu blir det spelkväll

Fick ett fint bidrag av svärföräldrarna till Elgiganten när jag fyllde år. De hade samtidigt en fin drive på PS4 med LEGO Batman 3 Beyond Gotham.
Tänkte den kunde vara kul för Oskar också så den fick det bli.
Allt kom med posten idag så det var snabbt då jag beställde det i tisdag.


Hade beställt till Driver Club och den kom i en separat låda som var lika stor som för PS4:an. Kändes lite väl överdrivet när den hur lätt som helst hade fått plats i den andra lådan.
Nu fick vår gamla PS3:a bli förpassad till sovrummet om man nu skulle få för sig att spela innan man går och lägger sig....
Jag installera allt lite snabbt sen ville Oskar testa LEGO Batman. Det verkade vara kul. Antar att vi kommer ha att göra nu under julen.











Har hunnit med lite träning också. Sprang till och ifrån jobbet. Kände mig ganska trött så jag orkade inte ta ut mig ordentligt. Blev 18:01 hem så det var över 1,5 minut ifrån mitt rekord.
Men det är sovmorgon i morgon så det skall bli skönt.

Inga kommentarer: