måndag 16 maj 2016

Fina aktionbilder ifrån Billingeracet och Peral Izumi MTB

Idag är jag riktigt däckad. Efter att ha kört 2 hårda tävlingar i helgen och inte fått sova så mycket så ville jag inget annat än bara ligga i soffan och slappa idag.
Passade på att söka efter lite fina bilder ifrån helgen för att få upp motivationen igen så hitta jag de här ifrån Billingeracet av Andreas Nyström.




























De här är ifrån Kristian Einarsson Skövde CK.































Och så ett gäng ifrån Pearl Izumi MTB. De här är ifrån Anders Jansson Happyride

.





































och de här är ifrån Peter Jansson Happyride.



























Alltid kul me lite aktionbilder på sig själv. Blev ett riktigt egoinlägg det här men det får ni stå ut med.
Det behövde jag för att boosta mig själv lite nu när jag är helt väggad.

Inga kommentarer: