torsdag 26 maj 2016

Packat och klart inför Långa Lugnet

Nu har jag kommit hem ifrån jobbet efter ett trevligt månadsmöte på Retune. Blev att snabbpacka inför resan till Falun i morgon bitti då det är dags för 2.a tävlingen i Långloppscupen iform av Långa Lugnet.





























Den tävlingen är ganska backig så den brukar inte passa mig så bra men förhoppningsvis ska det gå bättre i år.
Min förskyllning verkar dock ha kommit tillbaks lite. Kändes helt OK i går när jag körde och det kändes bra på resten av kvällen.
Men idag har det gott lite upp och ner. Har dock inte tränat idag och jag hoppas få sova skapligt så borde det vara borta helt tills på lördag.

Det är just det här med att sova som är lite svårt. Emila har ju börjat förskolan nu och har även börjat vaknat på nätterna och härjar igen . Det blir ju en del sömnlösa nätter vilket inte är det bästa för återhämtningen.

Det är ju en hel del omställning för stackars Emilia som ska börja vara på förskolan hela dagarna när vi jobbar. Men det varkar gå bra där i alla fall då hon har en del kompisar som hon har lekt med förut så det är bra.

Inga kommentarer: