tisdag 19 juli 2016

Lite bilder ifrån SM veckan i Värnamo

Idag har det varit lugnt med familjen här hemma. Var nere till Cykloteket här i Sollentuna för att fixa mina lager som hade blivit taco av regnet nere i Värnamo. Riktigt skönt att ha en cykelaffär inom gångavstånd från mig, det underlättar verkligen.

Gick igenom lite bilder från SM tävlingarna i helgen nere i Värnamo så här kommer ett gäng ifrån oss CRT:are som var där nere.










































Sist men inte minst en liten bild på min familj som var med och stöttade mig under SM veckan i Värnamo.
Vi bodde på Hotellet Tre Liljor som var riktigt grymt för oss med barnfamilj. Stora rum med stora sängar och god och bra mat och riktigt bra service. Cyklarna fick jag ta med upp på rummet utan problem också så det hotellet kan jag rekommendera.

















Inga kommentarer: