tisdag 10 januari 2017

Idag blev det styrka på SATS

Dagens 20 minutare som jag skulle köra på morgonen blev inte av. Jag vaknade i tid och allt och skulle sätta mig på cykeln men jag kände mig lite hungrig så jag tog ett blodprov. 2,6 visade den på så det var bara att lägga mer och gå och äta i stället.

Lämnade barnen på förskolan sen och efter det var det bara att gå till jobbet.

Innan lunchen han jag i alla fall med lite styrketräning.
Körde knäböj och coreträning.
 
Blev den vanliga knäböjmaskinen också där det bara blev 240kg den här gången då jag körde med fria vikter först.
Vågar dock inte riktigt maxa än med fria vikter så jag får komma igån lite först. 
Men nu har jag i alla fall köpt njurbälte och remmar så jag orkar hålla i stången på marklyft så jag får börja ta i lite mer.

Blev en hel del jobb idag också så nu är jag på väg hem.
Det är bara att käka middag och gå och lägga sig och vakna och ta sig tillbaka till jobbet i morgon bitti.

Inga kommentarer: