torsdag 29 juni 2017

Fiskartorpet x 2

Idag blev det lite hårdkörning. Blev lite snabbdistansfart till jobbet. Inget superhårt utan en bitt under tröskeln. Blev typ lite mellanmjölksfart som inte brukar vara det bästa alla gånger men idag kände jag mig för trött för att köra riktigt hårt men ville ändå komma fram lagom tidigt.

På väg hem så var det dags att testa Fiskartorpet banan. Nu tänkte jag att jag skulle dra på lite mer i stället. Fick bli ett ganska hårt varv för att kolla banan först och fick tiden 18:45.
Sen blev det ett fullgasvarv. Körde tydligen så snabbt så Strava inte han registrera tiden igen. Hoppas det blev under 18 i alla fall. Hade ganska bra flow men jag kände att jag inte riktigt vågade dra på genom alla kurvor.

Det var tort och fint på alla ställen förutom efter sista nedförsbacken där det var ett litet lerhåll. 
Blev 2 fina varv så det fick jag vara nöjd med. 

 

Inga kommentarer: