lördag 10 juni 2017

Lilla Loop för Oskar

Idag var det Lilla Loop ute vid Lida för alla små talanger och ungdomar. Kul och se att det är så många små som cyklar, bådar gott för nästa generation.
Min lilla Oskar ville såklart köra och var taggad för att jaga kaninen idag.
 
Han körde på riktig bra och körde en väldans massa varv. Han skulle orkat hur många varv som helst kändes det som.
 
Snart har han mer medaljer än vad jag har och det dröjer nog inte länge till innan han kör ifrån mig också.
 
Jag och Stefan Dahl körde ett kort väckpass också på de tekniska partierna på slutet av första loopen och början på andra. Det var riktigt torrt och fint och till och med surhållet som alltid brukar vara blött var torrt.
 
Vi tryckte på lite på de tekniska partierna och rulla av oss på grusvägarna sen.
 
Får hoppas jag är pigg i morgon nu så jag orkar hänga på någon bra klunga på Lida Loop.

Inga kommentarer: