lördag 3 juni 2017

Lugn dag med ladd inför Falkenloppet i morgon

Blev en riktigt lugn dag idag. Blev riktigt sent igår när vi satt uppe med Jocke och Jessica och körde 90 tals musik på Youtube hela natten. Var riktigt kul och leta igenom alla gamla godingar och sitta och snacka en massa rapparkalja med Jocke och Jessica.

Vi kom nog inte ut förens runt 13-14 tiden när jag och Jocke trött knata ner till lokala pizzerian och beställde lite lunch.

Vi tänkte vi skulle få något gjort så det blev att knatta vidare ner till Sollentunahallen och dra en bowling med hela familjen.
 
Riktigt kul att spela lite. Jag startade riktigt starkt och fick typ 4:a strike och en spärr men sen gick det utför.
Småttingarna körde på riktigt bra och lyckades få någon strike också.

Emilia sprang mest omkring men hon fick sen för sig att hon skulle fixa håret på oss. Riktigt skönt med egen frisör.
 
Nu har det blivit till att packa inför morgondagens Falkenloppet och försöka komma isäng i tid så jag får sova ut lite innan racet.
 
Får se hur det kommer gå, har fortfarande jordens träningsvärk sen i onsdags och kan knappt böja mig ner för att sätta på mig skorna så det kommer bli spännande.

Inga kommentarer: