tisdag 15 maj 2018

Fiskartorpet med Handelsbanken

Idag blev det träning på Fiskartorpet. Handelsbanken där jag sitter nu hade frågat om jag kunde vissa dem runt Fiskartorpet och ge lite träningstips på hur man kör i skogen.
Det är klart jag kunde ställa upp på det, kul och få ut andra i skogen och få uppleva hur roligt det är att glida fram bland stenar och rötter.
Vi började med ett lugnt rekvarv och testade av de tekniska partierna för att känna på terrängen lite.

Efter det blev det ett hårdare varv för att känna på farten lite och kolla tekniken och kurvtagning.
De tyckte det räckte med 2 varv så jag maxade ett varv själv sen och fick en skaplig tid på 18:04 som jag får vara ganska nöjd med.


Blev sen lite naturliga intervaller hem längs Edsviken. Riktigt fin väg och bra avslut på en fin dag.



Inga kommentarer: