onsdag 29 maj 2019

1,5 varv på NICK Spåret

Idag blev det ett kort och hårt pass på kvällen. Körde till NICK spåret ifrån jobbet, lagom uppvärmning på ca 10 minuter.
Sen blev det 1,5 varv hårt på NICK spåret.
Körde min TopFuel idag. Var riktigt skönt med heldämpat på den banan. Har fått till en grym inställning på både farm och bakdämparen så nu flyter den över alla rötter och stenar. Den är nästan lite för mjuk men det är grymt skönt i skogen när den bara är att trampa och styra.

Försökte testa de nya spåren jag hittat förut på de svårare partierna och det gick skapligt bra. Lyckades dock klanta till mig på 2 lättare partier som jag inte haft några problem med förut.
Halkade av en träspång och sen fick jag värsta bredstället i en kurva där jag inte lyckades hålla spåret som jag tänkt.

Finns lite till att slippa på för en bra tid.

Inga kommentarer: