söndag 23 juni 2019

2 hårda varv på NICK spåret

Idag blev det lite kortare och lite hårdare. Körde till Ursvik och brände av 2 varv på NICK spåret.
Tänkte först köra 2 varv rakt av men jag började bli hungrig och hade inget lätt att äta så jag tog en paus efter första varvet.
Hade som mål att komma under 28 minuter men missade det precis och kom in på 28:05.
Det var i alla fall personligt rekord för mig så det får jag vara nöjd med ändå.

Efter ett par minuters vila så drog jag ut på mitt andra varv. Tog det lite lugnare i början nu då jag öppnade ganska hårt på första.
Fick lite bättre flytt i början och det kändes som det gick bättre tekniskt sett men jag hade blivit lite tröttare och kom in på 28:13. Inte så stor skillnad i tid ändå.

Efter hårdkörningen så bar det iväg till Rösjön med Familjen för lite bad.

Skönt och svalka av sig och vila upp sig lite vid stranden.
Påväg hem blev det en tur till Cykloteket i Häggvik då Oskar behövde ett par handskar. Så nu har han ett par fina som han kan ha i sommar.






Inga kommentarer: