fredag 21 juni 2019

BOX och NICK spåret

Idag blev det tripelpass. Först ett lugnt till jobbet via Edsviken. Skönt och spinna ut lite i det fina vädret.

Innan lunchen så blev det ett BOX pass, det var ett tag sen. Grymt kul och få sparras lite gran. Avslutade med lite benpress och upphopp.

Blev en ganska sen kväll på jobbet då jag hade mycket att göra.

Fick bli ett kort och halvhårt pass hem på NICK spåret.
Blev 1,5 varv. Första varvet blev det test av lite olika spår på de kluriga partierna igen.
Den här är lite klurig. Det finns ett antal olika spår här både till höger vänster och mitten. Alla är svåra på olika sätt.
Förut tog jag alltid vänster men nu har jag börjat testa högerkanten lite mer.


Sen har vi det här härliga hoppet som jag fortfarande inte har vågat testa. En vacker dag så ska det nog bli av. Det är ju lite småhögt men landningen är ganska fin dock nästan lite uppför.

Sista halvan påväg hem så blev det lite hårdkörning. Lyckades få min 3:e bästa tid så det kändes helt OK.

Hade lite svårt och hålla fart på de stötiga partierna. Har ju varit och klättrat med Oskar och vi skulle ta rekord på armgången på utegymmet nere vid Edsviken.
Oskar tog hela 4 varv utan att stanna så jag kunde ju inte vara sämre.
Dock så väger jag lite mer så mina händer blev helt skinflåda.

Det känns ganska mycket när det börjar hoppa runt i skogen.

Men jag lyckades hålla en ganska bra fart ändå.

Inga kommentarer: