måndag 24 juni 2019

Styrka och jobbpendling

Idag blev det jobbpendling och styrka. Hade tänkt träna innan lunch som jag brukar göra när jag kör styrketräning men det var mycket på jobbet så det hanns inte med.

Blev efter jobbet istället en kortis då det blev lite sent.
Körde benpress, utfall och upphopp som vanligt och sen lite rodd och bänkpress testade jag på.

Sen blev det direkt upp på cykeln för att cykla hem. Tog rundan via Ursvik och körde halva NICK spåret hem.

Körde lugnt och försökte hitta lite smidiga spår på de tekniska partierna.
Kom till den här klipphällen.

Förut har jag alltid kört rakt upp ungefär där sadeln är nu.

Men sen tyckte jag att det blev för uppkört där och började köra längst till vänster. Det var jämnare spår ditt men lite omväg och det var knöligare när man kom upp på toppen.

Nu testa jag mitt på igen och överlag kändes den faktiskt snabbare. Tror det får bli den sen när jag kör igen.


Inga kommentarer: