onsdag 20 maj 2020

Ett var på NICK med Peter och Tomas

Ikväll blev det ett varv på NICK spåret med Peter och Tomas. Vi körde ganska lugnt och stannade på de tekniska partierna och övade lite extra.
Nu tog jag det lilla droppet på slutet av banan också.
Som vanligt var det bara huvudet som satte stop.
När jag väll tog det så var det väldigt lätt.
Som man säger en gång ingen gång så jag tog den 2 gånger till bara för att jag skulle känna mig säker där.
(Foto taget av Tomas Furéh). 


Skönt och ha den satt. Det fick räcka med ett varv idag. Blev teknikträning på vägen hem också. Försöker träna på att köra på bakhjulet. Vi stanna vid en park och hoppa runt lite bland stenar och parkbänkar. 
Kul och leka av sig lite.
Var en vända in på Cykloteket och skaffa lite reservdelar till Oskar också. 
Så nu har han ett överlevnadskit med pump och slang så han kan ta sig hem om olyckan skulle vara framme.



Inga kommentarer: