torsdag 14 maj 2020

Vilse i Törnskogen

Ikväll blev det en tur i Törnskogen. Började med ett varv runt Blå Spåret. Sen blev det över vägen och upp på Gröna spåret. Den var lite väll teknisk på sina ställen och det var svårt att hitta något bra flytt.

Men många av spåren var fina och det gick att köra på de flesta ställena.

Tappade spåret ett tag och körde lite vilse och hamna vid den här bondgården. Tror jag kommit ut här förut någon gång.

Testade sen att köra mot Väsjöbacken. Tog ett snabbt varv upp där och fick faktiskt rekordtid. Det trodde jag inte, hade haft svårt att få pulsen över 120 innan dess.
Men nu tog jag i så gott det gick och lyckades komma upp i 149 och fick rekordtiden 3:52 sen jag började med betablockerare.
Måste vara Top Fulen som gör att det går så bra.för den är så grymt kul att köra på. 
Fick min näst snabbaste tid ner på Big Mac segmentet trots att jag i stort set bara rulla också den går snabbt den här Treken.

Blev en fin tur och gårdagens regnväder verkade inte ha gjort så mycket för att göra det lerigt på stigarna som tur var.


Inga kommentarer: