fredag 1 maj 2020

Valborg firades med en cykeltur

Valborg firades med ett varv runt Nick spåret vid Ursvik med Peter.
Han har precis köpt en grym endurohoj så jag tänkte jag skulle visa honom runt där så han får köra in den ordentligt.

Vi stannade på några tekniska partier och testkörde lite.
Sen kom vi till det här droppet som jag inte vågade ta förut när jag hade den här hojjen förra året.

Tänkte att nu när jag har dropperpost och lite kralligare cykel så borde det inte vara några problem.

Det är ju ganska snäll landning och det går att få med sig bra fart ditt så det borde inte vara några problem.
Men hjärnspökena spelade mig ett spratt som vanligt så jag vågade inte ta den idag heller.

Typiskt, får bli en annan gång istället.
När vi var klara så blev det en middag och spelkväll hemma hos Peter och Carro. Ett riktigt fint avslut på dagen.

Inga kommentarer: