tisdag 13 september 2022

Hoppas resultaten ifrån Swecup Enduro uppdateras snart

Måndagar brukar oftast vara vilodagar för mig och så blev det även idag.
Blev ett par vändor till skolan för att lämna insulin och hämta Emilia. Annars har jag inte rört mig så mycket mer.
Har varit en del jobb som vanligt och det blev lite övertid idag med.
Mycket SCCM men lite PowerShell också.
Resultaten ifrån Swecup Enduro är fortfarande fel och jag hoppas de rättas till snart.
Det var jag och ett gäng till som fått fel resultat då vi fick felaktiga tider på någon sträcka. I mitt fall på över 2 timmar på första sträckan.

Har jag räknat rätt så kom jag på en 10 eller 11 plats.
Det är mitt bästa resultat i år och jag var runt 10 sekunder snabbare på varenda bana jämfört med förra året så det var en rejäl förbättring.
Riktigt kul att det börjar släppa lite mer där. Skönt att det fortfarande går att förbättra sig.



Inga kommentarer: