fredag 9 september 2022

Ladd inför Swecup Enduro i Falun

Ikväll blev det en vända till Väsjöbacken igen. Tänkte jag skulle få lite enduroträning inför Swecup Enduro i Falun i helgen.

Körde den föra året och tyckte det var riktigt roliga banor. Så jag hoppas jag kan förbättra tiderna på dem lite nu.

Blev några vändor vid Väsjöbacken och försökte köra på de lite mer steniga partierna då det var ganska stenigt i Falun.

Just det här det här spåret som kalas grythunden har jag haft lite problem att hitta en bra linje igenom på det här stället men idag tror jag att jag fick till en ganska bra kompromiss.

Solen går ner snabbare nu så det gäller att komma iväg i tid och träna. Blir dock väldigt fint med solnedgången vid Väsjöbacken.

Nu har jag varit hemma och packat ihop allt för i morgon så åker hela familjen upp till Falun och ska passa på att hälsa på Jessica och Jocke om han är hemma.

Inga kommentarer: