söndag 31 december 2023

Gott nytt år alla

Nu börjar det här året närma sig sitt slut. Vilket annorlunda men kul år.
Det här var första året i mitt liv som jag testar på bilsemester i Europa och det gav mersmak.

Vilket äventyr det blev och vad mycket man har fått sett runt i Europa.




















Har blivit en hel del cyklande och tävlande både på Enduro, landsväg, XCO och Cyclocross.
Riktigt roligt att få köra runt på 2 hjul.

Börsen har gott upp och ner i år också men den här gången landa jag på plus med nästan 25 % så det får jag vara nöjd med ändå. 
Trodde inte det skulle sluta på plus i början av året men året börja ändå bra men var lite upp och ner i mitten men avslutade riktigt bra.


Nu får vi se vad 2024 kommer att bjuda på. Minst lika kul som 2023 hoppas jag.
Gott nytt år på er

Inga kommentarer: