söndag 31 december 2023

Storstädning av Cykelrummet

Idag blev det riktig storstädning av cykelrummet. Det har blivit lite av ett soprum då resten av familjen bara hivar in sånt som de inte använder för stunden.
Det har knappt gå att komma in där men det skulle det bli ändring på nu.
Började dock lite smått med alla verktygen.
Jag hittade en del gamla saker kan man lugnt säga.
Hade kvar en gammal kedjetvätt som jag inte vet hur länge sen det var jag använde sist.


En hel del blocknycklar till gamla styrlager och mothål till gamla lager hade jag också.


Och ännu fler blocknycklar till gamla nav.

Fick ihop 4 stora påsar med gammalt skit som inte användes och skulle slängas. Skönt och bli av med lite och göra lite plats så det går att vara i rummet.

Ser fortfarande ganska rörigt ut när jag blev klar men det är grymt mycket mer ordnat och mer plats nu än förut i alla fall.

Blev en sväng till mor min i Farsta för lite middag med familjen sen.
Blev pasta och köttfärssås med både för och efterrätt, riktigt gott.

Passade på att tvätta och tanka bilen när vi skulle hem sen så nu är den ren också.





Inga kommentarer: