onsdag 11 januari 2012

Bandy och TC i fel ordning

Hade tänkt köra ett morgonpass på Monarken men när jag vakna så låg mitt blodsocker på 2,0 så det var bara att glömma.
Innebandy var planerat på kvällen efter jobbet och det missa jag inte.
Vi körde på i en timme och jag jaga bollen som en liten hund som vanligt och fick upp flåset så det räckte och blev över.

När jag kom hem så blev det en snabb middag och natning av Oskar.
Eftersom det inte blev någon TC i morse så tänkte jag att jag gör ett försök nu på kvällen.

Det var nog lite för tätt inpå innebandyn för mina ben var helt taco. Klara bara 10 minuter på 350watt sen blev det 2 minuters vila och sen körde jag bara 6 minuter innan jag fick psykbrytt.
Kände att jag hade lite krafter kvar men huvudet ville inte riktigt.

Inga kommentarer: