söndag 29 januari 2012

Lite distans med fartinslag

Det blev till att köra själv idag då ingen hade tid att köra. Tog en runda ut till Hellas. Blev några varv på isen efter Vinterviken på vägen dit.
Skit vad kul det är och sladda runt. Det är grymt bra grepp i däcken så länge jag kör rakt fram men lägger jag ner den i kurvorna så släpper den lite snabbare.
Men körde jag med cykeln relativt rakt upp i kurvorna så kunde jag dra på ganska bra ändå.
Det var grymt fint väder ute idag så det var ganska mycket folk ute och gick på isen så det gick inte att vara hur vild som helst när jag sladda runt.
Folk måste tro att jag är dum i huvudet när jag går på bredställ i kurvorna och gör donuts som en annan liten barnunge.
Men kul är det och jag är lite barnslig ibland.

Möte på Hjalle och hans donna vid Hammarbybacken. De skulle ut och köra skridskor. De var på väg till Hellas så jag tänkte att jag kunde leka runt i skogen ett tag och möta upp den vid isen men jag missade dem.

Blev 5 varv på den banan också sen körde jag vidare till Flaten där jag tog ett varv med lite fart.
Scott Scale 35
Blev lite seg på slutet. Är inte van att köra över 3 timmar längre.
Fick ihop 4 timmar och ett medel på 142. Kändes som jag drog på mer än förra veckan men pulsen blev bara ett slag högre.
Skulle vara kul och veta vilken effekt jag kört på idag och förra veckan då pulsen kan vara ganska olika från dag till dag.
Trött

Inga kommentarer: