onsdag 4 januari 2012

TC och innebandy fick det bli idag

Körde mina vanliga 30 minuter innan frukost. Klara bara 10 minuter på 350watt sen fick jag ta 2 minuters paus innan jag körde vidare 8 minuter på 350watt.

Växlade mellan 70-100 i kadens och jag märkte att det gick mycket tyngre på 100 i kadens.
På sista 8 minutrarna klara jag bara 3 min med 100 i kadens och tänkte att nu ger jag upp och går och lägger mig. Sen skruva jag upp till 5KP och körde 70 i kadens och då gick det nästan lätt.
Kan nog bero på att jag knappt har cyklat någonting men kört en hel del styrketräning.

På kvällen blev det innebandy på jobbet. Jag hade inga avbytare den här gången så nu fick jag springa som ett djur hela tiden.
Blev 1 timme och 20 minuter på plan så jag var lagom trött efter det.
Lyckades i alla fall göra ett mål så någon nytta gjorde jag.

Vår lilla tröttmössa till Oskar har börjat somna innan han ätit klart. Det går inte få i honom någon mat innan han läger sig heller.
Oskar sover
Sen kan han vakna mitt i natten och vara hur hungrig som helst.
Vid 00:30 i natt vakna han och drog i sig 3 dl välling med olja i utan att blinka.
Kunde han inte tagit den innan han gick och la sig?

Inga kommentarer: