torsdag 19 januari 2012

Magknip delux

Efter mina 4x4 intervaller igår fick jag jordens magknip av någon konstig anledning. Har aldrig haft det någonsin i hela mitt liv så någon gång måste vara den första.
Det bara kom när jag satt och mata Oskar och det kändes som någon bara drog en svångrem runt magen och drog åt för kung och fosterland.

Skiten gick inte bort i första taget heller utan det kom i olika grader under hela natten så det blev inte mycket sova.
Men på morgonen så kändes det bra igen så jag bestämde mig för att testa och cykla till jobbet.
Det gick bra men jag kände mig ganska matt.

Hade lovat en kollega att köra styrketräning före lunch så det blev en timme på gymmet också.
Men där var jag allt annat än stark.
Klara bara 2 minuter på löpbandet på den vanliga 16km/h och 6% lutning.
Själva styrketräningen kändes också ganska seg.

Blev raka vägen hem från jobbet sen med min nya Scott Scale 35. Så jobbpendling och lite styrka fick räcka idag.

På kvällen åkte vi över till Jocke och Jessica och snacka lite skit och så försökte jag hjälpa Jocke att få igång sin nya router med sitt mobila bredband men det gick inte så bra.
Hans dator hitta inte usb dongeln hur vi än försökte konfigurera hans router.
Lite smått irriterande får det fanns inte så många val att ändra.
Måste ha varit ett måndagsexemplar.
Oskar och Alvin somna på slutet så då var det dags att börja dra sig hemåt. Oskar och Alvin

Inga kommentarer: