torsdag 26 januari 2012

Nu ska min Ghost HTX Actinum 5700 19" säljas

Säljer nu min Ghost HTX Actinum 5700 19\" (passar mig som är 181cm lång). Det är en perfekt cykel för den som vill komma igång med träningen eller börja tävla.

Den är i mycket fint skick och nypris är runt 18000:- och jag säljer den för endast 7000:- och vid snabb affär skickar jag med ett extra drivpacket helt nytt med kedja drev och kassett och ett par extra däck med kevlarkanttråd. Riktigt fint specad för de pengarna.

Komponenterna som sitter på är Shimano XT och SLX med Avid Elixir R skivbromsar.
Det sitter en Rock Shox Reba SL gaffel på.

Hjulen är gjorda på Shimano XT nav och DT ekrar och Ghost egna fälgar med Schwalbe Racing Ralph och Rocket Ron däck.

Riktigt grym cykel för en billig peng så kom och fynda.





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Har hunnit med ett 4x4 pass på Monarken idag också. Klara nästan 420watt på alla intervallerna.
första och andra gick bra men på tredje och sista fick jag ta 10sekunders paus efter 3minuter men sen kunde jag köra sista minuten på lite mer än 420watt så nu är jag nära.
Får se om jag klarar alla utan paus nästa vecka.

2 kommentarer:

Af gärdet sa...

Hej,

Hade du haft en Rock Shox Reba SG gaffel istället för en Rock Shox Reba SL gaffel hade du sålt den direkt....

Per Kumlin sa...

Jag kan skriva SG på den så får du den för 7500:-)