tisdag 2 augusti 2016

30 sekunders och maxwatt på 1882 watt

Idag blev det korta intervaller på racern. Påväg till jobbet så blev det naturliga intervaller i backarna. Fick till ett riktigt högt maxwatt på den korta backen upp till Ulriksdal. 1882 watt som max och 943 i medel. Synd bara att det var motvind så jag inte kunde ta Strava KOM:et där.
Fattas en sekund för det.






































Det känns fortfarande som jag inte är helt ergonomisk/aerodynamisk på racern. Måste lära mig att hålla in armbogarna och kunna köra i bocken och få ner kraften ordentligt.
Försökte mig på att ta i lite på Järva krog -> Haga norra segmentet också men det blev alldeles för ryckig körning och tog i alldeles för lite i kurvorna så tiden blev inte mycket att hänga i julgranen.






































På väg hem ifrån jobbet så blev det 10 stycken 30 sekunders intervaller. Där jag körde varannan i bocken och varannan i hoodsen. Det var nog första gången som jag lyckats köra snabbare i bocken på de flesta intervallerna. Så tekniken verkar komma sakta men säkert.

I morgon blir det nog mtb och köra något varv i Ursvik

Inga kommentarer: