onsdag 24 augusti 2016

Testade att springa idag

Idag blev det ett kort pass. Då jag kom iväg lite sent så tänkte jag att jag skulle testa på att springa lite. Har bara gjort det en gång i sommar så det passade ganska bra med ett kort och lugnt pass.
Crosssesången drar ju igång snart så det kan nog vara bra att testa på att springa lite mer nu.

Sprang ner mot Edsviks slott och sprang sen längs vattnet och upp för Strandvägen där jag brukar köra mina 30 sekundersintervaller med cykeln. Tog lite längre nu när jag sprang fick tiden 1:39 då jag inte tog i för allt jag var värd. Mitt personliga rekord där är 1:11 när jag springer.







































Blev en middag med svärföräldrarna ikväll också. Vi åt på våran favoritrestaurang Hamilton här i Sollentuna.





























Lilla Emilia var hungrig och testade allas mat. Vi tog en efterrätt också och den råkade innehålla jordgubbar till Emilias stora glädje. Hon ryckte direkt mina jordgubbar utan att fråga den lilla fräckisen. Bra att hon äter ordentligt söttnosen

Inga kommentarer: