söndag 1 maj 2011

Distans och Fika med Stefan Nilsson

Blev sovmorgon idag också. Slog en signal till Stefan när jag vaknat och vi kom fram till att vi måste testa Fornstigen vid Ekerö. Det var grymt fint idag, riktigt torrt och snabbåkt längs med hela spåret. Det var hur kul som helst att köra så kul att jag blev tvungen att köra 2 varv. Stefan tyckte det räckte med ett varv så han drog hemmåt.
Jag fick ihop 4timmar och 15minuter och ett medel på 138 och max på 175. Drack för ovanlighetens skull bara en flaska vatten under hela passet och käka ingenting. Det fungerade men jag var ganska törstig när jag kom hem.

Stefan och Antoaneta kom över med lille Mario på kvällen. Riktigt trevligt. Blev mycket snack om våra småliv. Kul att utbytta lite erfarenheter med varandra och höra hur de har hanterat de små problemen som kan dyka upp med de små rackarna.

Mario var en riktig gentleman och tog bra hand om Oskar när han tappat nappen eller behövde en lugnande klapp. De verkar komma bra överens.
Oskar och Mario
Vi fick låna deras bärsele och amningskudde också. Det tackar vi så mycket för, de lär komma till användning.

Inga kommentarer: