tisdag 26 april 2016

4 varv runt Flaten på crossen

Idag blev det till att köra lite på min Specialized Crux Pro race. Fick bli strax över timmen strax under tröskeln 4 varv runt Flaten.
Var riktigt torrt och fint ute, kan inte klaga på vädret trots att det var lite kyligt.





























Kändes helt OK i benen men var lite stum och hade inte något riktigt igångdrag kändes det som.
Gårdagens pass kanske satt kvar lite gran.
Blev ett par varv på Sköndalscrossen på väg hem till mina föräldrar sen där jag skulle få lite middag.





























Blev ungstekt korv med potatismos till hemma hos mor och far sen. Satt fint efter 2 timmar på cykeln med bara lite vatten att dricka.
Oskar var snäll och diskade när vi hade ätit klart, han är riktigt duktig den lilla krabatten.






































I morgon har jag planerat att köra lite 30 sekunders intervaller om jag hinner med. Får se hur det kommer att gå.

Inga kommentarer: