måndag 4 april 2016

Ligger 1:a i totalen på Keps Cup

Såg resultatet ifrån gårdagens Keps Cup och det var Ulf Johansson som jag höll på att spurta ikapp som vann igår.
Kom 2:a igen slagen med bara 7 sekunder. Det verkar vara min melodi på Keps Cup i år att spurta på slutet men inte riktigt nå fram.
Kul dock att jag orkar hänga med så bra. Det är ju snabba gubbar som kör så något rätt har jag gjort i vinter då jag trots allt inte tränat så mycket. Det verkar som Kina resan boostade min form lite gran då jag gick ner ett par KG och fick ett par distanspass per vecka därborta.

Ligger nu på en 1:a plats i totalen på Keps Cup så förvaltar jag mina kort rätt så skall jag nog kunna behålla den om jag inte går ner mig totalt.

Det var några år sen jag vann Keps Cup sist så det skulle vara kul om jag kunde göra det igen, det är ju trots allt Stockholms största tävlingserie med över 100 startande per tävling.

Är grymt nöjd med min Specialized Epic som har gott som ett skållat troll. Jag hade lite problem att få till en bra inställning på Brain:en men det känns som jag har fått till det riktigt bra nu.
Nu går den mjukt och fint i skogen. Känns som den är inkörd och klar nu med alla inställningar.


Inga kommentarer: