fredag 15 april 2016

Dags för Kepscup final i helgen

Ja nu är det sista helgen för Kepscup innan de riktigt stora tävlingarna drar igång. Jag har fortfarande en liten ledning före klubbkompisen Hans Mård som har förbättrat sig starkt för varje tävling.
Det är tävling både lördag och söndag med start i Flottsbro kl 11 på lördagen för att sen köra den stora finalen på söndagen i Rönninge.

Ser ut och bli fint väder både på lördag och söndag så det skall bli riktigt kul att köra. Hoppas jag kan fortsätta vara i bra slag så jag behåller ledningen och kan vinna den åtråvärda kepsen.


























Jag hoppas ni kommer och kör eller hejar på för det här är riktigt roliga tävlingar både att köra och titta på då de är så korta och tighta.

Jag är taggad ska bli grymt roligt att få komma ut och snacka lite skit med likasinnade och sen bara köra skiten ur sig i 40-60 minuter, kan inte bli bättre. Kostar inget och alla startar samtidigt så det finns alltid någon att köra med.

Inga kommentarer: