fredag 29 april 2016

5x 8,2or på 350watt efter lite sömn och LCHF diet gick sådär

Ibland är det inte lätt att vara småbarnsförälder. De senaste 2 veckorna har varit grymt hektiska. Oskar håller på att få flytta in i sitt nya rum då han bestämt vill ha det redan nu.
Har blivit ett gäng vändor till IKEA där han nu har fått en Pax garderob, ett MALM skrivbord och en KALLAX hylla och lite annat smått och gott.
Sen har stackars Emilia varit lite sjuk så hon har varit uppe och skrikit på nätterna.  När hon väl har somnat så har en trött Oskar kommit in i vårat rum och hoppat upp på mig och snurrat som en helikopter. Har inte blivit så mycket sova om man säger så. Jag försöker också plugga till Office 365 certet på nätterna så jag kommer inte i säng så tidigt heller så det har blivit runt 4 timmars sömn per natt de senaste veckorna.

Men nu är Emilia i stort sett frisk och allt är i stort sett monterat i Oskars nya rum så förhoppningsvis ska jag få sova lite mer nu.

Vi firade det med en 4 rätters middag på Djurgårdsbrunns Wärdshus. Dock så var det knappt några kolhydrater i de rätterna.





























Grymt gott var det i alla fall och riktigt bra service så det stället kan jag rekommendera.
Lilla Emilia tyckte det var dags att lära sig att dricka ur ett riktigt glass idag också, gick riktigt bra faktiskt.






































Kom hem lite sent och skulle försöka mig på 5 stycken 8,2:or på 350 watt. Kan säga att det var dömt att misslyckas. Varken huvud eller ben var med ikväll men framförallt så var huvudet alldeles för trött för att orka ta ut sig på Monarken och med LCHF dieten så var det nog inte så mycket kräm i benen heller.





























Har jag lite tur så får jag sova ut i morgon sen drar vi på en weekend till Riga och bara slappar. Ska bli skönt och slippa laga mat och städa och förhoppningsvis få sova ut lite.

Inga kommentarer: