måndag 12 augusti 2019

Första dagen i Kanada

Idag blev det en ganska slapp dag. Vi var något jetlaggade och trötta efter 24 timmar på resande fot med alla förseningar som var igår.
Fick ihop min Trek här hemma hos min kusin Laila.
Bra mekplats ute på verandan.


Blev lite cyklande här i Kitchener där en av mina kusiner bor. Fick låna en cykel för att trampa ner till Wallmart och köpa lite grejer så nu har man varit på Wallmart också.

Vi cyklade till en utomhusbassäng och bada och simma runt lite också så jag har fått röra på mig lite gran idag i alla fall.
Blev sen grill hemma hos Laila på kvällen. Grymt fint och trevligt.

Vi avluta kvällen med att försöka se meteorregnet som skulle komma idag och under nästa vecka. 
Riktigt lugnt och fridfullt.
Skönt och bara ligga på en gräsmatta ute i skogen och titta på månen och stjärnorna.





Inga kommentarer: