torsdag 23 januari 2020

Jobbpendling och BOX

Idag blev det först lite halvhård jobbpendling till jobbet.
Rullade ner till Edsviken sen körde jag på lite längst vattnet tills det var dags att vika av uppåt igen.

På jobbet blev det sen BOX och styrka en timme.
BOX tycker jag är grymt roligt så jag kör hellre det än ren styrketräning. 
Jag har som vanligt lättare att ta i när jag har någon att fajtas med så det känns inte lika mycket som ren träning utan mer som ren lek fast jag tar i som bara den.

På hemvägen så blev det lugn jobbpendling. Var skönt och bara vispa runt benen lite efter ett par hårda pass på förmiddagen.

Det var jag som hämta småttingarna idag. Emilia var på klätterhumör och ville visa mig att hon klarade att gå spängerna helt själv nu utan hjälp.
Duktig liten flicka.




Inga kommentarer: