fredag 10 januari 2020

Jobbpendling utan byxor

Tänkte jag skulle dra igång med lite jobbpendling nu när jag börjat jobba igen efter julledigheten.
Kom fram i tid och skulle duscha och byta om och märkte att jag glömt att ta med mig byxorna.

Hade ett möte precis när jag kom till jobbet så det var bara att dra på sig cykelbyxorna och gå på mötet och se glad ut.
Fixade lite på jobbet med sånt jag inte kan göra hemifrån sen var det bara att cykla hem igen. 
Tur att jag kan jobba hemifrån ifall det skulle behövas.
Fick faktiskt ovanligt mycket gjort när jag kunde jobba  på ostört.

Fick en fin vända hem med solljus också, riktigt trevligt. 

Gjorde inte så mycket att jag fick sitta på möte med cykelbyxor när jag fick den här fina hempendlingen än den jag skulle fått i totalt mörker i vanliga fall.

Nu är det helg igen. Det ska bli skönt efter en mjukstart på jobbet.
 
 

Inga kommentarer: