onsdag 19 februari 2020

Lätt jobbpendling och lek med småttingarna

Idag blev det bara lätt jobbpendling. Körde min gamla hederliga väg längs Edsviken. Den är riktigt fin nu när det börjat torka upp och det inte är så blåsigt.

Det var min tur att hämta småttingarna idag också. Då jag cykla och de hade inte gjort det så fick det bli en kompromiss med Emilia på styret hem.

De var på busshumör när vi kom hem som vanligt och skulle klättra runt på mig.
Oskar har börjat med Bellmanhistorier nu också så jag leta fram några när vi åt middag. 
Både Oskar och Emilia låg dubbelvikta av skratt när jag läste några av dom. Vi har verkligen dålig humor här hemma.

Efter middagen blev det lite TV och Emilia ville ha lite tatueringar påklistrade som hon fått i födelsedagspresent.
Här fick hon en liten enhörning på armen som hon blev grymt nöjd med.



Inga kommentarer: