söndag 12 juli 2020

Heldag i Järvsö

Grym dag i Järvsö. Blev en heldag i cykelparken. Jag gick upp lite tidigare för att hinna ditt tills det skulle öppna medan resten av familjen låg och slappa i stugan.
Det hade hunnit torka upp ganska bra efter gårdagens regnväder så nu var det bara att blåsa på igen.

Körde mest de blåa och gröna spåren men jag testade några röda också. De svarta vågade jag mig inte på med Top Fulen som ändå är en XC cykel
, dock en riktigt kompetent cykel som klarar det mesta.

Den svåraste banan jag testa idag var ”En Tuff Brud”. Den hade några partiet som var ganska steniga som jag inte vågade dra på allt för mycket på.

Till lunchen kom resten av familjen upp så då var det dags för Oskar och Eva att cykla.

Kul och se Eva köra downhill också. Det hade jag inte kunnat trott. Hon tyckte det var kul med de flowiga banorna som Barbro. Hon får ta och testa en riktig downhillcykel i Åre sen så kanske hon är fast.

Blev några filmer ifrån backen också.




Dagen avslutades med en liten fin tripp runt backen och när vi kom tillbaka till stugan fick vi se en riktigt färgglad och stark regnbåge.



Inga kommentarer: