onsdag 1 juli 2020

Lätt löpning med Oskar och läkarbesök

Var hos sjukgymnasten en sväng idag och fick lite nya övningar för min stackars axel. Jag har ju lyckats sträcka ut den eller få någon konstig muskelbristning runt muskelfästen/lederna där. 
Det har också kommit och gott sen i julas typ men blivit värre nu så därför var det dags för sjukgymnast och kiropraktor.

Blev lite löpning på kvällen då jag inte ville sitta allt för mycket på sadeln.
Oskar hängde med och cykla.och vi tog en runda runt Edsviken. Vi stannade på utegymmet vid Edsviken slott och tränade lite.

Sen fortsatte vi till det andra utegymmet på andra sidan vattnet och körde lite.
Oskar körde på vid armgången och tog 6 varv på raken igen utan att vila. Riktigt starkt
.

Själv försökte jag köra lite knäböj men axeln pallade inte ens att hålla i stången då jag inte kan böja bak armen så långt också..


Gick sådär att springa med benet också. Vågade inte riktigt maxa då det kändes lite stelt och värkte en del.

Men jag fick röra på mig lite i alla fall. Blev nästan 6,5 km och vi var ute i 1:10, totalt med styrketräningen



Inga kommentarer: