tisdag 17 november 2020

Vad ska man göra nu när crosssäsongen inte blev av

Ikväll blev det lugnt efter jobbet. Orkade inte ens laga middag så det blev sushi ifrån det lokala haket här nere. 
Satt fint med en Poké Bowl.

Är lite tomt nu när inte ens cross säsongen blev av. Hade sett fram emot att tävla i Uppsala i helgen som var här då det har gott ganska bra på den tävlingen förut.
Sen skulle det vara SM i Västerås den här helgen och den blev också inställd.
Hade ju försökt och skaffa mig någon typ av form och det hade gott ganska bra på Zwiftracen som varit här då jag slog personligt rekord på 20 minuters med 312 watt trots betablockerare så det kändes som jag var så bra som jag kunde bli för tillfället.

Gick ju dessutom grymt bra på Täby crossen för mig.

Nu har ju alla Bikepark stängt också så downhillträning blir ju inte riktigt av heller. Hoppas Väsjöbacken kanske kan ha öppet någonting. Annars kanske det är dags för en liten viloperiod.

Det här året har verkligen varit konstigt. Hoppas Corona kan lugna ner sig till nästa år och att vaccinet fungerar bra så det går att återgå till det lite mer normala. Det verkar ju som att de har kommit fram till något vaccin som fungerar nu.

Inga kommentarer: