torsdag 19 november 2020

Zwiftträning med batteritorsk

Ikväll hade jag tänkt köra ett Zwiftrace. Men mitt blodsocker hade åkt lite berg och dalbana innan. Fick hoppa racet och hittade ett träningspass som såg intressant ut.
Dock så strulade nätet och jag kom inte in. Körde med min Edge men där tog batteriet slut. Hittade en annan träning på telefonen men sen dog batteriet på den också. Fick igång träningen på iPaden. Hade inte kopplat den till Strava och Garmin så jag drog igång klockan också men den dog också. Vad är oddsen för att 3 batterier ska dö samtidigt. 
Vet inte hur jag lyckats missa och ladda alla.
Kom tillslut igång med mitt träning och fick till ett bra pass.


Blev lite korta och hårda intervaller i början följt av 2 stycken 10 minuters intervaller. 
Fick till ganska bra spurter och maxade på 1075 watt.
Får se om jag kan orka med det på ett race någon gång också

Inga kommentarer: