torsdag 13 januari 2022

Då har man åkt på Covid 19

Kände mig lite seg idag och Emilia hade feber i morse så hon fick vara hemma med mig när jag jobba.
Jag var dock bara småsnuvig men jag kände mig ganska trött.
Har dock inte sovigt så mycket då småttingarna har härjat på nätterna så jag tänkte att det lär ju bero på det.
Ofta brukar det försvinna om jag får sova ut ordentligt och snart är det helg.

Men jag kände mig ovanligt trött idag så jag bad Eva köpa lite Covid tester.

Jag hade tagit 3 dosen för Covid 19 förra veckan så jag hoppades jag skulle klara mig.

Men när Eva kom hem med testerna och vi tog dem så visade det sig att vi båda var positiva.

Ja det var en riktigt mild än som tur var så Covid 19 vaccinet har förhoppningsvis gjort nytta.

Jag känner fortfarande smak och har ingen feber. Är bara lite snorig och hängig.

Fick ställa in träningen och får väll ta det lite lugnt en vecka nu antar jag.

Inga kommentarer: